在所有人事已非的景色里 我最喜歡你
在所有不被想起的快樂里 我最喜歡你

20070903

我最討厭寫作文了~~

媽的,我這一輩子就是和你有緣,不過我最恨的就是你了,你可不可以不要在我的視線范圍之內出現呀~~~

為了你,腦水,腦細胞,都用完了,還找不到適合的題材,我就不是你要的人呀~~

我們互相都不喜歡何必勉強呢?~勉強沒有幸福吖,你不知道嗎~~~

For practise writing, I have to write English... I humble myself, am I?(這不是犯賤是什么?~確實不知道該怎么寫)

Fucking~~I hate you the most, but you always can find a way to let us be together~~

Please don't appear in front of me!!!!! you make me verrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyy sick~~~~

For you, my brain, my cells died again and again~~ I am not your cup of tea!~~~~

Don't you know it is impossible for us to get happiness!~~~

Please, go to hell!~~ Please!~Please~Please!

PS...actually, i am not happy because the writing homework before i write english, english seems to be very funny!~~^^

2 comments:

Aedi said...

想起原来要想雅思作文素菜的时候也把我弄疯了
随时拿个小纸在手上 想到啥子就记上去
给个白痴一样
最关键的还有所谓的高分词汇高分句型

确实令人崩溃

Anonymous said...

呵呵 想不到我們老咪也有煩惱的時候 等你讀老大學都曉得老

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from mlinxil. Make your own badge here.

Time


……全



Powered By Blogger